Ну и, как и обещал, описание события:
Цитата:
Mel V.July 31, 2011 at 5 AM
Here's a couple of follow-up comments from the Reddit thread in response to the one you quoted:
From Rounding_Error: It "bypassed" the second and third locomotives because the air brakes were applied on the entire train. This kept it the entire train from moving, but was not clamped tight enough on the powered wheels to keep them from spinning. The traction motors in diesel locomotives have a lot of torque at low speed. Suppose this was a 100 car train with three six axle locomotives, that would be 818 wheels with the brakes applied vs 12 that are powered. Even if the brakes were lightly applied on the entire train, this would likely happen.
From Not_Mine: Actually there are 2 braking systems on American trains.
The automatic brakes will apply the brakes on the whole train, including the locomotives. There are also independent brakes that only apply brakes on locomotives. When the automatic brakes are applied, the independent brakes can be actuated (released) without affecting the cars.
One of the reasons for two systems is so the train can start pulling the train while the brake lines are being charged. This prevents the cars in the rear of a long train from having the coupler knuckles from breaking if the front of the train is moving at a rapid pace and the rear of the train is still stopped.
There could be may other reasons for this, but I never had enough seniority to become an engineer.
(Mel V. back in) So it sounds like there's more to it than the 'signal breaking' and skipping the dummy engines, there's a couple of systems involved here. Cool stuff.
Яндекс.Перевод писал(а):
От Not_Mine: на самом Деле есть 2 системы тормозов на американских поездов.
Автоматические тормоза будут тормозить на весь поезд, в том числе локомотивов. Существуют также независимые тормоза, которые только тормозить на локомотивах. Когда автоматических тормозов, независимый тормозов может быть задействована (вышел), не влияя на автомобили.
Одной из причин для двух систем, так в поезде можно отплывать на поезде, когда тормоза линии взимается. Это предотвращает автомобилей, в заднем длинный поезд из муфты костяшки от взлома, если поезд движется в быстром темпе и хвосте поезда по-прежнему остановился.
Там могли быть другие причины для этого, но я никогда не хватало стажа стать инженером.
(Mel V. обратно в) Так что кажется, что там больше к ней, чем сигнал " ломка " и пропуская манекен двигателей, есть несколько систем, участвующих здесь. Классные вещи.